Palác Pardubice se mění

Město Pardubice - 24. 11. 2024
Palác Pardubice se mění

PARDUBICE - Palác Pardubice jako místo setkávání, prolínání, nákupů a kultury v srdci města. Taková je nosná myšlenka nového vizuálního stylu, který představil současný majitel nejnavštěvovanějšího obchodně-společenského centra v Pardubickém kraji, fond kvalifikovaných investorů Max Realitní. Rebranding s novou vizuální identitou jsou prvními kroky k dalšímu rozvoji populárního centra.

 

Nová vizuální identita je prvním krokem k tomu, aby mohl být Palác Pardubice vnímán Pardubáky i návštěvníky města jako prvotřídní, moderní a přátelský prostor pro setkávání, nákupy i kulturní zážitky,“ zdůrazňuje Richard Morávek, zakladatel developerské a investiční skupiny REDSTONE REAL ESTATE i fondu Max Realitní Fond. „Jelikož máme s Palácem Pardubice vážné dlouhodobé záměry, samotný rebranding nestačí. Následovat musí nutně i další kroky k jeho rozvoji. Připravujeme další vnitřní úpravy prostředí Paláce, které povedou k celkovému zútulnění a oživení prostředí. Stejný přístup jsme nedávno uplatnili i v Olomouci při refitu Galerie Šantovka a nového foodcourtu a výsledek je i podle reakcí návštěvníků velmi pozitivní,“ říká zakladatel skupiny. „Zároveň platí, že v našich centrech dbáme na energetickou úspornost, recyklaci a další ekologická opatření, z čehož vyplývá, že také tento typ úprav lze tedy v Pardubicích v budoucnu čekat,“ uzavírá výčet dalších plánů Richard Morávek.

 

Jak se vlastně nové logo centra zrodilo? „Na Palác Pardubice pohlížíme jako na místo setkávání, kde se prolíná kultura, gastronomie a nákupní možnosti, a to v srdci města i regionu. Základními grafickými prvky a symboly nového loga jsou proto linky a srdce, což ve vzájemném propojení vyjadřuje pospolitost,“ vysvětluje Art Director skupiny REDSTONE Martin Vyroubal principy, které stály u zrodu loga. Nová vizuální identita je výsledkem spolupráce REDSTONE a designové agentury Rency.

K základním atributům našeho působení v regionech patří budování vztahů s místní komunitou. Nestavíme pouze budovy. Tím, že spoluurčujeme nové podoby měst, přinášíme do života v nich nové prvky, funkce a myšlenky a současně se také přirozeně zapojujeme do místního dění. Všude, kde působíme, se snažíme vracet náš úspěch, podporovat různé veřejně prospěšné aktivity,“ říká Martin Novotný, ředitel vnějších vztahů skupiny REDSTONE. „V nejbližší době si zmapujeme situaci v Pardubicích, například s ohledem na možnou podporu sportovních klubů, které takovou podporu potřebují, nebo různých kulturních aktivit,“ dodává Novotný.

 

Palác Pardubice není jedinou aktivitou skupiny REDSTONE v tomto městě. „Naším cílem je, aby toto tradiční centrum fungovalo ruku v ruce s budoucí Galerií Pernerkou. Chceme, aby byl Palác zaměřen především na každodenní nákupy, zatímco Pernerka lákala k trávení volného času, zábavě a měla více destinační charakter. Nabídka obchodů služeb a zábavy obou center se bude vzájemně doplňovat tak, aby celková nabídka v Pardubicích byla co nejkompletnější a pokryla co nejširší množinu skupin zákazníků dle věku i jejich preferencí,“ říká Richard Morávek. (zr – TZ) Foto: rsre.cz

Mohlo by vás zajímat:

Zastupitelé byli bez výjimky pro

Zastupitelé byli bez výjimky pro

Pardubice mají jasno: podporují napojení sítě vysokorychlostních tratí

Až do Tří králů

Až do Tří králů

Vánoční trolejbusy od pátku opět v pardubických ulicích

Hejtman věří, že k přetahování nedojde

Hejtman věří, že k přetahování nedojde

Stavba nového domova pro seniory v Dražkovicích byla zahájena

Ulice K Vápence v novém

Ulice K Vápence v novém

Pardubice slaví dokončení její rekonstrukce

Šunky za pár babek

Šunky za pár babek

Město má za sebou první veřejnou dražbu vozidel odtažených z ulic

Investice do budoucnosti sportu

Investice do budoucnosti sportu

Moderní zázemí pro basketbal i tenis