Gratulace Ámosovi fyzikáři

Region - 13. 05. 2021
Gratulace Ámosovi fyzikáři

 

RYBITVÍ - Pardubický kraj slaví letos v anketě o nejoblíbenějšího učitele v České republice dvojnásobný úspěch. Kromě Ámose Sympaťáka, kterým se stal Jan Vávra z Litomyšle, ovládl svou kategorii také Leoš Baroň ze Střední odborné školy EDUCA Pardubice v Rybitví, když získal titul Ámose fyzikáře. I za ním se vydal krajský radní pro školství Josef Kozel, když mu předal malý dárek na památku a srdečné blahopřání.

 

 

„Je vidět, že máme v našem kraji opravdu výjimečné pedagogy. Přestože pan učitel Baroň na škole učí teprve druhým rokem, žáci si ho natolik oblíbili, že ho do soutěže jmenovali hned ve čtyřech kategoriích. To je obdivuhodné. O to víc, že se mu to podařilo ve fyzice, která pro žáky často není právě oblíbeným předmětem,“ sdělil Josef Kozel. 

 

 

Kromě fyziky učí Leoš Baroň také matematiku. S povoláním pedagoga přitom začal teprve nedávno, nyní si ještě dodělává magisterské studium na Univerzitě Pardubice. Sám přitom říká, že více než výhra ho těší už samotná nominace od žáků. „Když jsem viděl, jaká videa a prezentace žáci připravili, nebo jaká krásná slova o mně říkali, tak jsem byl opravdu dojatý,“ dodal novopečený Ámos fyzikář Leoš Baroň. (DeP) Foto: Pk

 

Mohlo by vás zajímat:

Nabito pozitivními emocemi

Nabito pozitivními emocemi

Galavečer s hvězdnými hosty ocenil ty, co mají srdce na dlani

Lákadlem budou interaktivní expozice

Lákadlem budou interaktivní expozice

Vznik nového Technického muzea Pardubického kraje se blíží

Prostor velkých investic

Prostor velkých investic

V areálu Ke Tvrzi v Pardubicích zahájil kraj první stavbu

Technologie mění pohled robotů

Technologie mění pohled robotů

Úspěch inovativní technologie expertů z Univerzity Pardubice

Ve dvou zdravotnických zařízeních

Ve dvou zdravotnických zařízeních

Krajský náměstek Štefka tentokrát navštívil nemocnice na západě kraje

Kantýna roku je ve Foxconnu

Kantýna roku je ve Foxconnu

Pardubická provozovna získala národní ocenění za inovativní a udržitelný přístup